-
Zwroty i reklamacje
ZASADY ZWROTU TOWARU
W SKLEPIE INTERNETOWYM RemZRace.pl
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych w Sklepie bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni, licząc od dnia wydania towaru (tj. od dnia odebrania towaru przez Konsumenta). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Zwrotu należy dokonać przez swój panel klienta w sklepie RemZRace.pl w zakładce Twoje konto w dziale Zwroty.
- Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- Konsument musi zwrócić towar Sprzedawcy w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. - Zwrotu towaru należy dokonywać na adres Sprzedawcy: RemZ Race , ul. Szkolna 12, 43-430 Skoczów.
- Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, o ile towar będzie w stanie nienaruszonym tj. w stanie takim jakim Konsument otrzymał od Sprzedającego
- Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu przelewu bankowego
- Konsument ponosi koszty zwrotu Towaru Sprzedawcy
Zwracany towar powinien zawierać:
- Oryginalne, nieuszkodzone opakowanie
- Kompletną zawartość zgodną ze stanem w chwili nabycia
- Produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone bez jakichkolwiek śladów ich użytkowania
- Paragon lub ksero faktury zakupu
- Dołączone pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
ZASADY REKLAMACJI
W SKLEPIE INTERNETOWYM RemZRace.pl
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).
- Reklamacja (w tym także zawiadomienie o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży) może zostać złożona przez Klienta:
- osobiście pod adresem: RemZ Race, ul. Szkolna12 , 43-430 Skoczów
- pisemnie na w/w adres
- w formie elektronicznej, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@remzrace.pl
- Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności; żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
- Wszystkie części powinny zostać montowane w zakładach zajmujących się daną dziedziną motoryzacji, przez osoby posiadające niezbędne uprawnienia lub przez Firmę RemZ Race, a ewentualne reklamację nie zostaną uwzględnione w przypadku uszkodzeń powstałych przy montażu lub wynikających z nieprawidłowego jego przeprowadzenia.
Reklamowany towar powinien zawierać:
- Oryginalne opakowanie (nawet jeżeli jest uszkodzone)
- Kompletną zawartość zgodną ze stanem w chwili nabycia
- Paragon lub ksero faktury zakupu